koncentrični krugovi u vodi

Održivost i odgovornost – Eucerin koncept 'We care'

5 min čitanja
Prikaži više

U Eucerinu koži posvećujemo svu svoju strast i stručnost. Razvijamo dermokozmetičke proizvode s klinički dokazanom učinkovitošću koji štite i održavaju zdravlje kože. Eucerin je začetnik medicinskih istraživanja i inovacija kože već 100 godina. Svjesni smo potrebe za dugoročnom održivosti naših proizvoda i procesa. Također smo posvećeni brojnim socijalnim projektima.

Beiersdorf centar za istraživanje
'We care': Beiersdorf središte u Hamburgu

Težimo odgovornom rastu u poslovnom okruženju koje karakterizira ekonomska nesigurnost, socijalna neravnoteža i izazovi u zaštiti okoliša.

Beiersdorf strategija održivosti 'We care' podržava nas u održavanju odgovornosti prema čovjeku i okolišu.

Beiersdorf strategija održivosti temelji se na tri stupa: „Proizvodi, planeta, ljudi“ i obuhvaća teme duž cijelog lanca vrijednosti - od nabave sirovina do zdravlja i sigurnosti naših zaposlenika i naše društvene posvećenosti izvan tvrtke.

sjemenke palminog ulja
Odgovornost od početka: Nabavka naših sirovina jasno je regulirana
znanstvenica u laboratoriju
'We care' sve do prodaje: Nastojimo sačuvati resurse kad god je to moguće

Korporativna odgovornost u lancu opskrbe:

S "Kodeksom ponašanja", koji definira socijalne i ekološke standarde i na taj način podržava održivu nabavu, obvezujemo naše dobavljače da se orijentiraju prema našim standardima i da ih udovolje - ne samo s obzirom na traženu kvalitetu proizvoda, već i na transparentnost, pošteni i odgovorni poslovni standardi.

Kroz usku suradnju s našim dobavljačima, podržavamo ih u izgradnji i razvoju održivog lanca opskrbe.

Na taj način osiguravamo da ispunjavaju svoje društvene, ekološke i ekonomske odgovornosti - i da naši potrošači dobivaju visokokvalitetne proizvode.

Pored toga, razvili smo posebne mjere za materijale s posebnim naglaskom, kao što su sirovine na bazi palminog ulja.

Sirovine:

Održivost je važan kriterij u našim istraživačkim aktivnostima, u nabavi sirovina i u razvoju novih formulacija i primjena.

  • 65% volumena naše sirovine napravit će se iz obnovljivih materijala do 2025. godine

Ambalaža:

U Beiersdorfu stalno radimo na optimizaciji ambalaže te razvoju alternativnih i održivijih rješenja pakiranja, radi uštede resursa.

  • 100% pakiranja koje se može reciklirati, za višekratnu upotrebu ili za kompostiranje do 2025. godine
  • 25% recikliranog sadržaja u plastičnoj ambalaži u Europi do 2025. godine

Naši ciljevi za vremensko razdoblje 2020/2025

Naš pristup održivosti uglavnom se fokusira na jačanju sposobnosti reagiranja na promjene i uspostavljanju korporativne kulture orijentirane na budućnost. Identificirali smo pitanja koja su važna za naše dionike i koja doprinose dugoročnom uspjehu naše tvrtke i rješavanju globalnog problema. Naši ambiciozni ciljevi za 2020/2025 usredotočeni su na ona područja na koja naša tvrtka ima najveći utjecaj. Ovi ciljevi daju nam jasan smjer i potiču nas da postignemo još više.

Ciljevi za proizvode:

 Proizvodi s poboljšanim utjecajem na okoliš trebali bi činiti 50% naše prodaje do 2020. godine (početna godina 2011.)

  • 100% pakiranja koja se mogu reciklirati, za višekratnu upotrebu ili za kompostiranje do 2025. godine
  • 25% recikliranog sadržaja u plastičnoj ambalaži u Europi do 2025. godine
  • Do 2025. godine želimo nastojati odgovorno pronaći obnovljive sastojke za naše proizvode koji neće utjecati na krčenje šuma.

Ciljevi za planet:

Beiersdorf će do 2025. smanjiti svoje emisije CO2 po pitanju energije i prometa po proizvedenom proizvodu (početna godina 2014.)

Beiersdorf brine o našem okolišu

Korištenje visokog udjela obnovljivih izvora energije štiti okoliš. U svim uspostavljenim proizvodnim centrima primjenjuje se 'zero waste' koncept.
pranje ruku
Vrijedan resurs: Gdje je to moguće, trudimo se uštedjeti što više vode

Energija:

Pomoću našeg programa „Blue Building“ zadovoljavamo najviše ekološke standarde. Pored toga, korištenjem planiranja za specifične lokacije povećavamo energetsku učinkovitost i smanjujemo emisiju stakleničkih plinova. Od 2019. opskrba električnom energijom širom svijeta prešla je na 100% obnovljive energije.

Otpad:

Beiersdorf slijedi strategiju „izbjegavati, smanjivati, ponovo upotrijebiti i reciklirati“ tijekom cijelog životnog ciklusa proizvoda i traži potencijal za optimizaciju zajedno sa svim uključenim stranama kako bi smanjio količinu otpada i pronašao alternativne metode odlaganja.

Voda:

Godišnje provodimo analize rizika kako bismo osigurali dugoročnu dostupnost vode, vrijednog resursa, za naša proizvodna mjesta. Cilj je minimizirati rizik od vode i koristiti taj resurs na sve učinkovitiji način. Vrhunska postrojenja za pročišćavanje otpadnih voda u našim proizvodnim centrima nude dobru osnovu za uštedu vode. Također se kontinuirano razvijaju i prilagođavaju odgovarajućim zahtjevima u proizvodnim pogonima.

25% smanjenje potrošnje vode do 2025. godine (početna godina 2018.).

Beiersdorf vrlo ozbiljno shvaća pitanje odgovornosti

dvije osobe razgovaraju
U Beiersdorfu radno okruženje se temelji na međusobnom povjerenju, transparentnosti i korektnosti
žena s djetetom u naručju
Usmjerenost na dobrobit naših kupaca - zato podržavamo razne inicijative

Zdravlje i sigurnost zaposlenika:

Kao globalno vodeća tvrtka posvećeni smo poštenim radnim uvjetima i transparentnoj suradnji temeljenoj na međusobnom poštivanju svih sudionika u lancu vrijednosti.

Potrošači:

Beiersdorf informira svoje potrošače o posvećenosti održivosti i pruža održiva proizvodna rješenja. Također pokušavamo potrošačima pružiti priliku da se i oni uključe u projekte održivosti.

Društvena odgovornost:

Naša društvena odgovornost odražava strateške vrijednosti i ciljeve tvrtke i branda. Podržavamo obitelji i zajednice u potrebi kroz inicijative naših brandova i donacijske programe na korporativnoj razini.

Eucerin® promiče održive aktivnosti za obnavljanje, zaštitu i održavanje zdrave kože. Eucerin® posebno važnim drži pomoć djeci, mladima i njihovim obiteljima. Iz tog razloga, od 2011. godine Eucerin® podržava AGNES (Arbeitsgemeinschaft für Neurodermitis Schulung e.V. an der Charité Berlin – the Association for neurodermatitis training at Charité Berlin), čiji je cilj poboljšati kvalitetu života pacijenata s dermatitisom i olakšati svakodnevicu njihovim obiteljima.

Djelujemo zajedno

osobe drže zemlju u ruci
Djelujemo zajedno - za modernu i odgovornu tvrtku budućnosti

Zaposlenici:

Kao tvrtka uključujemo svoje zaposlenike u projekte održivosti i  potičemo osobnu predanost pojedinca i cijelog tima.

Dobavljači:

Uspostavili smo strateški sustav upravljanja dobavljačima temeljen na redovitom dijalogu i zajedničkim projektima kako bismo osigurali održavanje naših visokih standarda kvalitete proizvoda, radnih uvjeta i zaštite okoliša.

Neprofitne organizacije:

Vjerujemo kako je aktivna i otvorena razmjena informacija s neprofitnim organizacijama o pitanjima održivosti obostrano korisna, te stoga usko surađujemo s nevladinim organizacijama na pitanjima kao što su lanac opskrbe palminim uljem i klimatske promjene.

Vrijednosti našeg brenda

Pioniri u njezi kože

Pružamo holistički dermo-kozmetički pristup kako bismo zaštitili vašu kožu, održali ju zdravom i sjajnom.

Preporuke dermatologa

Surađujemo s vodećim partnerima - dermatolozima i ljekarnicima diljem svijeta na stvaranju inovativnih i učinkovitih preparata za njegu kože kojima mogu vjerovati i preporučiti.

Posvećenost inovacijama

Više od 100 godina, posvetili smo se istraživanju i inovacijama na području znanosti o koži. Vjerujemo u stvaranje aktivnih sastojaka i umirujućih formula s visokom podnošljivošću koje vam pomažu da kvalitetnije živite svoj život iz dana u dan.